Dodaj produkty podając kody
Dropshipping - zwroty i reklamacje
Obsługa zwrotów i reklamacji przez hurtownię dropshippingową z którą współpracujesz jest bardzo ważna. Omijaj szerokim łukiem hurtownie, które nie obsługują zwrotów. Dlaczego? Wystarczy, że po świątecznym szale zakupowym wróci do Ciebie kilkanaście paczek ze zwrotami, do których oczywiście klient detaliczny ma prawo, a gdy nie możesz tych produktów zwrócić hurtowni to pozostaje Ci ich sprzedaż po obniżonej cenie, co może trwać nawet kilka miesięcy i przynieść straty. My w GiftWorld przyjmujemy zwroty oraz reklamacje, więc jeden duży problem, który występuje w dropshippingu, masz z głowy.
ZWROT - jest to sytuacja gdy Twój klient nie odbierze przesyłki lub przesyłkę odbierze, ale zwraca pełnowartościowy towar. Nie musi podawać przyczyny - ma takie prawo.
REKLAMACJA - jest to sytuacja gdy klient otrzymał towar wadliwy i składa reklamację lub produkt zepsuł się w trakcie normalnego użytkowania.
Gdy klient nie odbierze paczki i otrzymujemy zwrot paczki, to poinformujemy Cię o tym mailem i czekamy na Twoje ustalenia z klientem. Możesz też przesłac do nas zwrot towaru, który otrzymałeś od klienta.
Jeśli mamy ponownie wysłać paczkę na Twojej etykiecie, to prześlij ją do nas i odpisz na maila w którym Cię poinformowaliśmy o zwrocie.
Jeśli chcesz żeby wysyłka była naszym kurierem to także poinformuj nas o tym odpisując na maila w którym Cię poinformowaliśmy o zwrocie.
Jeśli chcesz żebyśmy zwrócili Ci pieniądze za towar to poinformuj nas mailem. Zrobimy korektę do faktury i prześlemy ją do Ciebie.
Gdy klient nie odbierze przesyłki i firma kurierska ją do nas zwraca, to jest to usługa dodatkowo płatna, zazwyczaj w takiej wysokości jak wysyłka do klienta. Koszt paczki zwrotnej dodamy do najbliższej faktury.
Jeśli klient chce odesłać zakupiony pełnowartościowy produkt (bez podania przyczyny, do 14 dni od otrzymania przesyłki) to podaj mu ten adres do zwrotów:
Gadget Master
Ul. Ogrodowa 25i
55-080 Smolec
tel. 732739386
RROZLICZENIE ZWROTU
Jeśli otrzymałeś od nas fakturę na której jest zwracany produkt, to musimy wystawić korektę do faktury, którą prześlemy do Ciebie, a po otrzymaniu podpisanej kopii (oczywiście może być skan/zdjęcie) zrobimy przelew zwrotny. Pamiętaj żeby podać nam aktualny nr rachunku bankowego
W tej chwili pracujemy nad automatycznym modułem zwrotów, który będzie działał na naszej stronie i planujemy jego uruchomienie na początku 2024 roku.
Do tego czasu o zwrocie możesz poinformować nas mailem na nasz główny adres dropshipping@giftworld.pl